Zákazník: nepřihlášen
Cena zboží: 0,00 Kč


Obchodní podmínky - pro nákup zboží v e-shopu Dřevoland.cz s.r.o.

Sídlo společnosti:

Dřevoland.cz s.r.o.
Tlapákova 1223/1
700 30 Ostrava-Hrabůvka
IČO: 27837912, DIČ: CZ27837912
Zápis v OR u KS v Ostravě, oddíl C, vložka 31055
č.ú.: 3223748001/5500 Raiffeisen Bank

Provozovna a prodejna:

Dřevoland.cz s.r.o.
Dělnická 959
749 01 Vítkov

Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 2 roky. Zakoupením nábytku u nás nic neriskujete, neboť zboží můžete do 14 dnů ode dne převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit zpět na adresu naší provozovny a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží musí být nepoužité a v původním obalu. 

  1. Součástí zásilky je faktura (daňový doklad).
  2. Zboží je expedováno po ověření platnosti objednávky. Každá objednávka Vám bude potvrzena na Vaši e-mailovou adresu. Na zboží, které nemáme na skladě Vás telefonicky nebo e-mailem upozorníme.
  3. Po přijetí, ověření a potvrzení Vaší objednávky považujeme Vaši objednávku na základě platných právních norem za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za závaznou.
  4. Dopravné a balné je po celé ČR zdarma

Jak nakupovat

Výběr zboží

Zboží je možno nezávazně prohlížet a vkládat do košíku. Vždy při přidání zboží do košíku jste informováni o celkové ceně vybraného zboží. Zboží je možno objednat rovněž telefonicky. Telefonní číslo naleznete v sekci „kontakty" , která je součástí naší webové prezentace. Přijetí objednávky a její potvrzení obdržíte, ihned po odeslání objednávky, na Váš email, který jste uvedli v objednávce. Na Váš email dostanete automaticky oznámení o přijetí objednávky. Kopie objednávky je doručena rovněž  do naší administrace a následně po zkontrolování Vaší objednávky Vás telefonicky budeme informovat o termínu dodání.

Doprava a dodací lhůty

Doprava k zákazníkovi je zajišťována buďto našim vozidlem nebo prostřednictvím zásilkové služby FOFR až do domu zákazníka nebo firmy. Spokojenost zákazníka je pro nás velice důležitá a proto se snažíme dodací lhůty zkrátit na minimum. Většinu námi nabízeného zboží máme ihned na skladě. Zboží, které máme skladem Vám dodáme v termínu dle Vašeho přání. U větších zakázek (restaurace apod.) je třeba počítat s delší dodací lhůtou, než je uvedeno u jednotlivých výrobků. Dopravné a balné je po celé ČR zdarma!

Možnosti platby

Při vyplňování objednávky Vám bude nabídnuta možnost výběru ze dvou druhů úhrady: 
  1. Dobírka (platba v hotovosti při převzetí zboží).
  2. Platba předem na účet (po převzetí objednávky Vám zašleme fakturu a zboží expedujeme po její úhradě)

Státním organizacím, obcím a školám je možno nábytek dodat nábytek na fakturu.

Reklamace

Povinnosti prodávajícího: 

  1. Prodávající odpovídá za vady zboží, které se projeví do 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Záruka se vztahuje na vady, které má výrobek při převzetí, a dále na prokazatelné výrobní vady, které se vyskytnou v záruční době. Za vadu, na kterou se vztahuje záruka, nelze považovat vizuální změnu výrobku nebo jeho vlastností, které vznikly v důsledku nesprávného používání, neodborného zásahu nebo v důsledku přirozených změn materiálů či působením vnějších vlivů (např. oxidace, opotřebení nátěrů, změny barevných odstínů, apod.)
  2. Prodávající je povinen řádně a na své náklady odstranit uznanou reklamovanou vadu.Vada může být odstraněna i výměnou jednotlivých dílů výrobku, umožňují-li to konstrukční možnosti výrobku.
  3. Prodávající je povinen po ukončení reklamačního řízení doručit zboží na adresu zákazníka na své vlastní náklady.

Povinnosti kupujícího: 

  1. Kupující je povinen se při používání výrobku řídit pravidly doporučené údržby, které jsou dodávány společně s výrobky.
  2. Kupující je povinen při převzetí překontrolovat technický a vizuální stav výrobku.
  3. Při uplatňování reklamace, je nutno nejdříve zaslat prodávajícímu na e-mail: web@zahrada-nabytek.cz  stručný popis poškození nebo vady a fotografie, prokazující rozsah poškození nebo vady.
  4. Kupující je povinen reklamované zboží doručit na adresu provozovny prodávajícího. Zboží musí být řádně zabalené, aby přepravou nedošlo k dalšímu poškození. S reklamovaným výrobkem je nutno zaslat i doklad o koupi.
Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na lhůtě jiné. Dnem zahájení reklamačního řízení se považuje den doručení e-mailové zprávy o požadavku na zahájení reklamačního řízení společně s fotkami dokazující rozsah poškození nebo vady zboží. Dnem ukončení reklamačního řízení se považuje den odeslání reklamovaného výrobku prodávajícím zpět na adresu zákazníka.

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní data jsou uchovávána v souladu ze všemi zákonními ustanoveními vztahujícími se na správu a nakládání s osobními údaji dle § 11 zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Plně respektujeme Vaše soukromí. Adresy nepoužijeme v žádném případě k zasílání nevyžádané pošty.

Zakoupením výrobku potvrzuje zákazník souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami v plném rozsahu. Ostatní  vyskytnuvší se sporné záležitosti budou prioritně řešeny dohodou mezi prodávajícím a kupujícím a v případě, že nebude záležitost vyřešena vzájemnou dohodou, bude další postup uplatněn podle platných právních předpisů.